Κυριακή 3 Μαΐου 2009

Ανώ μαλλί

Είχα παρατηρήσει παλαιότερα ότι κάποια πολύ συγκεκριμένα τραγούδια μου θυμίζουν
πολύ συγκεκριμένα πράγματα.
Τ'οποίο είναι και φυσικό αφού σ'όλη μου τη ζωή ακούω συνέχεια μουσική.
Σήμερα λοιπόν έτσι όπως έλιωνα στο πισί περιμένοντας να τελειώσει η μαμά με την σκούπα,άκουσα ένα τέτοιο τραγούδι.
Το Anna Molly των Incubus.
Μου το βαλε να τ'ακούσω πρώτη φορά ο Φιλ στην Παλιά βιβλιοθήκη μέσω ipod,
ενώ πίναμε τες σοκολάτεζ μας!
(ένα κλασσικό πρωινό του τότε)
Την πρώτη φορά λοιπόν που τ'άκουσα το anna molly το πέρασα για "ανώμαλη"!
Άλλη στιγμή που τ'άκουγα και μου χει μείνει ήταν τότε που μας πήγαινε ο μπαμπάς,εμένα και τον αδερφό μου,στην Δράμα,για να δώσουμε το Cambridge Proficiency,τι χαράάά.
Οπότε στην ουσία αυτό το κομμάτι,πέραν του ότι μου αρέσει τόσο πολύ,μου θυμίζει τον Φιλ,το χρώμα πράσινο και μια μυρωδιά φρεσκάδας (σουπλίν :Ρ) .
Κάθε φορά που θ'ακούω τέτοιο τραγούδι θα το καταγράφω εδώ μαζί με τα υπόλοιπα :)

Ιδού και το τραγουδάκι
picture your face in the back of my eyes a fire in the attic a proof of the prize,
Anna-Molly, Anna-Molly, Anna-Molly,
I'm calling your name up into the air.
Not one of the others could ever compare!
Anna-Molly, Anna-Molly!




Δεν υπάρχουν σχόλια: