Τρίτη 28 Απριλίου 2009

Easy like Sunday Morning

Έχει.....μιάμιση ώρα που ξύπνησα κι είμαι ψιλονυσταγμένη.
Φαντάσου πως με ξύπνησε ένας φίλος που φεύγει για Κρήτη και θέλει
να περάσει απτο σπίτι.
ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΡΘΕΙΣ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥΥΥΥ έλεγα
κι από μέσα μου σκάρωνα τρόπους να μαζέψω γρήγορα το σπίτι.
"Να μαζέψω τα σκουπίδια,μετά τ'άπλυτα,μετά να πλύνω κανα πιάτο και μετά να σκουπίσω"
"Να στρώσω και το κρεβάτι;"
Το κλείσαμε και βαριόμουν τόσο πολύ να σηκωθώ!!
Σηκώθηκα κατευθείαν ωστόσο (γιέιιιι),ετοιμάστηκα σε χρόνο μηδέν (2 γιέι)
κατέβηκα στον Διαμαντή για λίγα πραματάκια,γύρισα και αφού αγχώθηκα άρχισα να μαζεύω τα σκουπίδια.
Καλά δεν ήταν χωματερή,αλλά λέμε ρε παιδί μου.
Μετά τ'άπλυτα,μετά έστρωσα τον καναπέ και μετά σκούπισα.
ΣΙΓΑ μη πλύνω πιάτο πρωί πρωί.-
Έκλεισα και την πόρτα της κρεβατοκάμαρας για παν ενδεχόμενο.
Να θέλει το παιδί να πάει τουαλέτα και να δει την άβυσσο στο δίπλα δωμάτιο;
Ντροπή κι αίσχος!
Και να μαι,τώρα,στο πισί ,μόλις έφαγα και κέλογκζ.
Ακούω μουσική,τα πρόλαβα όλα και περιμένω τον Χρήστο =)
Προς τι το χαμόγελον και η ουσία του ποστ;
Εγώ σαν λέων άνθρωπος με όλους τους άλλους πλανήτες σε ζώδια γης (πλην αφροδίτης)
είμαι καλή στο να φτιάχνω προγράμματα κι όχι στο να τα εκτελώ. (εγώ ο υπολογιστής)
Σήμερα λοιπόν έκανα πρόγραμμα και το έκανα :0
182847124241 γιέι και άλλα τόσα ζήτω!
Η γη επιβλήθηκε.
Κι όλα είναι ήρεμα.
Σαν ένα Κυριακάτικο πρωινό.
Με την ευγενική χορηγία του Photobucket





Δεν υπάρχουν σχόλια: