Κυριακή 17 Μαΐου 2009

Φιλία παρτ 3

Και ναι,το τρίτο μέρος ήρθε για να μείνει!
Δεν ξέρω αν έχω νεύρα,απογοήτευση,κούραση ή κι όλα μαζί!
Μιλούσαμε σήμερα με τα κοριτσάκια μου και λέγαμε για μια τύπισσα η οποία
ντάξει είναι για ξύλο.
Εδώ και καιρό μας πρήζει και τα νεύρα κρόσσι!
Βέβαια δν ξέρεις και τι να κάνεις,γτ πόσο χρονών είσαι χρυσό μου;5;;;
Αν έχεις κάτι πες το,τη το παίζεις ψιλομύτα;
Αφού δεν το χεις,δεν το χεις!
Τελικά αποφασίσαμε να χουμε ένα "γεια" και τέλος.
Καλά όχι οτί εγώ είχα τπτ παραπάνω με την κοπέλα,αλλά πολύ μαλάκω κι αυτή.
Ανάλογη περίπτωση,σημειώθηκε στα 3219370 μποφόρ.
Χαλάζι σου λέω,με κάτι κοτρώνες ΝΑ σαν τα γυαλιά του Βενιζέλου,καλή του ώρα.
Βέβαια δεν μπορώ να βγάλω συμπέρασμα,αν και θα πρεπε γτ ντάξει ,εγωισμός κάτω απτην γη
όχι απλά.Φυσικά για τον δικό μου μιλάω,αλλά δεν θα επεκταθώ περαιτέρω.
Και ναι ρε παιδί μου,έίναι κάτι που χαμε πει με τον Στέλιο,ότι
στην ουσία σταματάς να κάνεις παρέα με κάποιον είτε κάποιας μαλακίας είτε επειδή γνωρίζεις καλύτερα τον άλλον και βλέπεις πως πραγματικά είναι.
Θλίβομαι,διότι,στην περίπτωση μας είναι το πρώτο.
Βέβαια και τι να κάνεις.
Όταν έχεις στείλει μνμτ και μέιλ (31486149 φορές) κι ο άλλος στο μουνί του,
σου μένουν επιλογές;;;
Θα παρακαλάς κάποιον για την παρέα του;
Ρε δεν πας να πηδηχτείς με τον Σιανίδη καλύτερα.
Κερδίζεις και μπουτουνιέρες!
Όσο για τα τσουτσουνάκια που εμπλέκονται,απλά ................
Ωστόσο,αναμένομεν ακόμα αν και είμαι σίγουρη πως μετά απ αυτό το ποστ
θα .....
αχ δεν μπορώ θα πω κακία.
Επειδή λογοκρίνομαι για ότι γράφω και παρεξηγούμαι,θα θελα να είναι το τελευταίο μου ποστ σ αυτό
το βλογ .
Το οποίο αγαπώ.
Διότι εγώ γράφω,για να βγουν πράματα απο μέσα μου ΚΙ ΟΧΙ για να διαβάζονται και να
παρερμηνεύονται.
Αλλα τελικά ,δεν.
Ελευθερία λόγου έχουμε και λέμε οτι θέμε εάν κι εφόσον δίνονται ερεθίσματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: