Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2008

Mελαγχολία τέλος!

Τόπος:Πολιτισμός με νέφος
Χρόνος:Ατελείωτος

Έχω να δηλώσω ότι σήμερα 17.10.08 και ωρα 11:02 πμ αποφάσισα να βγω απο την αιώνια μελαγχολία μου!
Στην ουσία αποφάσισα,να φτιάξω την ζωή μου!(όχι δεν παντρεύομαι,ούτε κέρδισα το γιόκερ)
Να βάλω στην καθημερινότητα μου ενδιαφέροντα πράματα,να κάνω όλα αυτά που με υποχρεώνει το πανεπιστήμιο (Γαλλική τον παίρνεις) και να περνάω ποιοτικό χρόνο με τους φίλους που έχω εδώ.
Διότι,με το να κλαίγομαι γι αυτά&αυτούς που άφησα πίσω στο χόμταουν και γι'αυτούς που έχω μακρυά,δεν κάνω τίποτα.
Η μιζέρια καλώς ή κακώς κάποια στιγμή σε ξεσκίζει.
Σου βγάζει τα μάτια και σου ξεριζώνει κάθε τι συναισθηματικά ικανό.
Και τότε είναι που φτάνεις στον πάτο.
Όσο και να κοιτάς τον ουρανό,βλέπεις σκοτάδι και κοράκια.
Και αναρωτιέσαι : γιατί μ'έφερε η ζωή εδώ?
Μετά από σκέψη,αντιλαμβάνεσαι ότι ο ίδιος σου ο εαυτός είναι η πέτρα του σκανδάλου.
Βρισκόμενη σε άρνηση τόσο καιρό,λέγοντας ότι η μοίρα σε αδικεί(οτί σε αδικεί,σε αδικεί!γιατί κάάάθε φορά που εσύ κάνεις σχέδια η μοίρα σκάει στα γέλια),ότι ο Κοέλο λέει παραμυθάκια του κώλου για να σε καθησυχάσει,δημιουργείς μονάχη σου τους τοίχους,το σκοτάδι και τα κοράκια.
Και μένεις εκεί.
Και φτάνεις μια ανάσα πριν την κατάθλιψη.
E,έτσι κι εγώ.
Αλλά ευτυχώς το κατάλαβα σύντομα.
Διαολοστέλνω με μούτζες την μιζέρια κι όλα τα αρνητικά!
Στα όρη ,στ'άγρια βουνά!
Να πας και να μην ξανάρθεις!
Βάζεις τα καλά σου σταράκια,παρφουμάρεσαι και βγαίνεις με άλλο αέρα.
Αυτόν του αποφασισμένου ανθρώπου!
Δεν παραπονιέμαι άλλο λοιπόν (όσο τέλειο κι αν είναι να γκρινιάζω)!
Κάνω λίστα μ'αυτά που δεν μ αρέσουν στην ζωή μου κ αι τα διορθώνω ένα-ένα.


Τι δεν μ'αρέσει στην ζωή μου:
1)Εγώ.
α)Εσωτερικά
β)Εξωτερικά
2)Η οικονομική μου κατάσταση(της οικογένειας δηλαδή)
3)Η καθημερινότητα που έχει περάσει στο στάδιο της ρουτίνας
4)Οι σχέσεις μου ,με κάποιους

Συνεπώς,αυτά που πρέπει να κάνω είναι:

1) α) να γίνω καλύτερος άνθρωπος,χωρίς εγωισμούς
β)να αλλάξω ότι δεν μ αρέσει
2)να ψάξω δουλειά και μέχρι να βρω,να ξοδεύω λιγότερα χρήματα
3)να μη βαριέμαι όλη την ώρα και να γεμίσω τις μέρες μου με πράγματα που μ αρέσουν και μπορώ να κάνω
4)να ξεκαθαρίσω σ'αυτούς πως νιώθω για να μαι εντάξει απέναντι τους.

Βέβαια,όόόόλα αυτά δεν θα γίνουν κατεφθείαν.
Αλλά τουλάχιστον,στο τέλος,εγώ θα είμαι κερδισμένη :)

Υ.Γ. μπορεί διαβάζοντας αυτό το ποστ,να θεωρειθώ αφελής (δε με νοίαζει :ρ)
Υ.Γ.2 μου λείπουν τα υπέροχα πλάσματα μου :( (Χρύσα,φιλ,δέσποινα,Βενετία)
Υ.Γ3 Ευχαριστώ τ'άλλα υπέροχα πλάσματα στον πολιτισμό,που με ανέχονται!(στελιους,μινα και μιχαλ'ς)
Υ.Γ. 4 ο μιχάλης δεν την παλεύει :ρ


Δεν υπάρχουν σχόλια: