Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2008

Μια φορά που μελαγχόλησα..

Κάθομαι στο γραφείο μου και παρατηρώ τον έξω κόσμο.
Σήμερα ο ουρανός είναι μοβ!
Μακάρι να μπορούσα να με βοηθούσαν τα κόκκινα φτερά μου να φύγω από εδώ..
Να πετάξω στον μοβ ουρανό!
θα μπορούσα να πάω σ'όλα εκείνα τα μέρη που έχω ονειρευτεί..
θα ήμουν πάνω απ'τα σύννεφα και θα έβλεπα τον κόσμο να γίνεται ροζ
με πράσινες και μπλε βούλες.

Πρέπει να προσπαθήσω.
Πόσο θέλω να πετάξω!
Προσπαθω αλήθεια,αλλά είμαι πολύ αδύναμη..
Βλέπεις..πάει πολύς καιρός που πέταξα τελευταία φορά..
Από τότε είμαι εδώ.Κολλημένη σ'ένα δωμάτιο.



Then the rain would start to fall.
But it wouldn't be water.
It would be whiskey.
The whiskey drops on my wings.
Like stardust on a piece of red velvet.

1 σχόλιο:

beth είπε...

8a petakseis re mikrh
8a petakseis
zigwnei o kairos..