Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2008

Φιλία παρτ 2

Όχι ειλικρινά,με περνάς γι'αναίσθητη?
Καταλαβαίνω ότι ήθελες να φύγεις απ'την σκατόπολη!
Οτί δεν αντέχεις να μείνεις εκεί ένα χρόνο ακόμα κι
ότι δεν έχεις τους κολλητούς σου!
Νιούζλφας!
Ούτε εγώ έχω τους κολλητούς μου!
Και λοιπόν?
Έχεις φίλους εκεί,όπως έχω κι εγώ.
Γιατί ΚΑΘΕ φορά που σου λέω οτι κάτι δεν πάει καλά μου πετάς μπιχτή?
Δηλαδή,οκ,δεν είσαι καλά.
πρέπει να κάνεις όμως κι εμένα χειρότερα?
Αν σου έλεγα το κάθε τι άσχημο εδώ,όόόλες εκείνες τις φορές που κάτι δεν πάει καλά
θα τ άκουγα!
ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΩ ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΒΡΟΝΤΕΣ?
Γιατί ρε γαμώ τον πανσερραικό μου τα ίδια θα λες του χρόνου
αλλά εσύ θα χεις εμένα ρε να ρχομαι εκεί και δεν θα σαι μόνη σου.
Γιατί και ο Στέλιος (ο καλός μου) δεν γίνεται να βγάλει ρίζες εδώ,ούτε ο Μιχάλης ούτε η Μίνα!
Είμαστε εγωίστριες και οι 2,αλλά μη γαμάς μυαλά,ντάξει?
Γιατί το να φύγεις μακρυά απο το σπίτι σου
δεν είναι η εύκολη υπόθεση που φανταζόμασταν τόσο καιρό.
Θα χαλάς λεφτά,θα ξεμένεις,θα φοβάσαι να γυρίσεις σπίτι,θα είσαι μόνη σου στο τμήμα στην αρχή,δεν θα χεις ίντερνετ,δεν θα σου καθαρίζει κανένας τίποτα και γενικά θα εξαρτάσαι ολοκληρωτικά απο τον εαυτό σου.
Αν το θεωρείς τόσο εύκολο τι να σου πω.
Θα σε δω του χρόνου.
Εγώ φοβάμαι και δεν μπορώ να προσαρμοστώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: