Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2009

Κριός-Λέων-Λέων-Κριός και πάλι απτην αρχή from Λαχανακια by Ροδακινιά

"Γεια σου κούκλα "
"Γεια σου κάβλα"
"Κριός"
"Λέων"
"....με δίδυμο"
"...με αιγόκερω"
"Βάρδος"
"Χα ξενέρωτε.Αγγελάκι"
"Μπουγιούμ"
"Α?"
"Μάνα ατάρτη θα με λέτε"
"Ωωωωωώντρει!"
"Μουσελίνα"
"Τούλι "
"Μπελ επόκ"
"Ρετρό!"
"Πάμε παραλία!!"
"Πάμε μυροβόλο"
"Ακούω μαντόνα σκσ"
"Ακούω μετάλικα ρε!"
"Μωρό έτσι να τα κάνεις τα μαλλιά σου"
"Ρεεε σου πάει το πουκάμισο!Σέκζι!"
"Με χτύπησαν τα ολ σταρ,γτ δεν έβαλα κάλτσες"
"Με χτύπησαν τα παπούύύύτσια μουουουουουουουουου (χ12432544524 φορές)
"Ελα ρε πάμε σινεμάάά!Θα πω και τη μαμά!Σε μισή ώρα να σαι κάτω!"
"Θυμάσαι το καπελάκι της Βενετίας?Τέτοιο ήθελα να σου πάρω...αλλά μπλιεχ"
"Να ρθουμε σπίτι για ταινία??"
"Τι χρώμα γυαλιά να πάρω?"
"Το ψυγείο με την Αγγλική σημαία είναι δικό μου"
"Θα φτιάξω γκέι μπαρ με τη χρύσα"
"Ρε τέτοια γυαλιά θέλω εγώ!Παλιο ζηλιάρα γαμώ τον λέοντά σου!"
"Πάλι θα με αφήσεις μέσα γαμώ?"
"Μαλάκω"
"Σιχαμένε"
"Καβαλημένη"
"Ψωνάρα"
"Βλαχάρα"
"ΦΤΩΧΙΕ"
"Ωχου ρο ξεκόλλα λέμε"
"Κόψε την ειρωνία φιλ"
"Δε σου μιλάω"
"Δε σου μιλάω εγώ!"
"Σ'αγαπάω.."
"Θα μαι για πάντα δίπλα σου.."
"Δε θα χαθούμε.."
"Μη φύγεις..."

Σιωπή.
Το μόνο που ακούγεται είναι στίχοι γνώριμοι,πολλά υποσχόμενοι,αγαπημένοι.
"Keep holding on,cause you know we'll make it through"


Σ'αγαπάω Κρύε Κριέ μου..
Μου λείπεις κι ας μην έχεις φύγει ακόμα..



Και έφυγες και παραλίγο να χαθούμε κι όμως δεν
και σ αγαπώ τόσο πολύ
και χαίρομαι τόσο τόσο τόσο τόσο πολύ που είσαι στη ζωή μου
και που η σχέση μας έχει φτάσει σε τέτοιο επιπέδο ,πολύ
καλύτερο από αυτό που ήταν!!
Μπεστ τρούλες φορέβα. <3

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

r c? roo? esu eisai?? me sugineis p 8umasai t kapelakia mmmm!!
goustarw anakatwmneno-suneirmiko dialogue!!!
-Tia-