Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2009

Bye Bye Bye

Έγινες αυτό που μισούσες.Αυτό που σε πλήγωσε.
Αυτό που αγάπησες όσο τίποτα στον κόσμο.
Κι όμως δεν πήρες το μάθημα σου.Πλήγωσες όπως σε πλήγωσαν.
Και τώρα είμαι εδώ όπως ήσουν εσύ τότε.
Σε μια ταράτσα.
Mόνο που εγώ δεν έχω κάποιον να με πιάσει.
Κάποιον να μου πει "εγώ είμαι εδώ για σένα.Και σ'αγαπώ"
Εσύ είχες εμένα.Είχες και το μικρούλι.
Πάντα μας είχες.Πάντα θα χεις το μικρούλι.
Πάντα δεν θα έχεις εμένα.Κι είμαι σίγουρη πως δεν σε νοιάζει καν.
Κι αν το διαβάσεις αυτό κάποτε θα λες "ωχ καλά" και θα κουνάς το κεφάλι σου
λες και όλα αυτά είναι δημιουργήματα της φαντασίας μου.
Δεν θέλω να σε πείσω για το αντίθετο.
Θέλω μόνο να δεις,ότι κάποιος πληγώθηκε.Πολύ.
Και πως είναι άδικο για μένα,να χάνω την κολλητή μου επειδή
απλά βαρέθηκε.Και θέλει να κάνει μια νέα αρχή.
Κι α κόμα πιο άδικο που δεν μ αφήνεις σ'αυτή την αρχή.
Ποτέ δεν θα κατεβούμε τη Ναυαρίνου μαζί κάνοντας τις πριγκίπισσες,
την σέιλορ μουν εσύ κι εγώ την τζούπιτερ ή τους ροκ σταρ.Ή τα παιδιά των λουλουδιών.
Τι κρίμα.
Τι ειρωνικό.
Κι όταν χάλασε η παρέα και μείναμε εμείς,σκεφτόμουν πως
εσένα δεν θέλω να σε χάσω.Και δεν θα σ 'εχανα,στον ιδεατό κόσμο.
Αλλά ιδεατοί κόσμοι δεν υπάρχουν.
Kι είναι γελοίο το πόσοι στίχοι σε φέρνουν στη μνήμη μου.
[Κι όλοι λένε πως το να χάνεις έναν γκόμενο είναι χειρότερο.]
[μέσα μου εύχομαι κάποια στιγμή όλο αυτό ν αλλάξει.Αλλά πιο μέσα μου
ξέρω πως δεν το θέλω.I'm not wasting myself on a "friend" like you.]

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

και εφω την χανω την κολλητη μου... εγω ειμουν πανατ εδω για αυτην στα δυσκολα, 8α πε8αινα για αυτην και το 3ερει... και τωρα που ολα ειναι καλα και που εγω περιμενα να ειμαστε πιο δεμενες απο ποτε αυτη φευγει...

Ρο είπε...

τότε μίλα της!
μην την αφήσεις να φύγει,αν είναι τόσο πολύτιμη.
Αν φύγει τελικώς,θα είναι γιατι ακριβώς δεν αξίζει να είναι κολλητή σου... :)