Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2009

Για ντάρλινγκ,Για!

Και ξαφνικά βλέπω ότι κάνω τα ίδια βήματα που έκανες κι εσύ.
Και θέλω να χτυπήσω τον εαυτό μου,γιατί είσαι ο τελευταίος άνθρωπος που θέλω να μιάσω.
(καλά,εσύ κι ο Καρατζαφέρης).
Εσύ είχες κάνει καυγά για τον ΙΔΙΟ ακριβώς λόγο που έκανα κι εγώ.
Μετά το έπαιζες και καλά αδιάφορη και μετά μιλούσες για υποκατάστατα.
Η μικρή διαφορά μας είναι,ότι εγώ νοιαζόμουν μέχρι πρόσφατα και το παραδέχτηκα
και ζήτησα και συγγνώμη (γιατί σου γαμάνε την ζωή και ζητάς και συγγνώμη) πράγμα που
προφανώς δεν έγινε απο μέρος σου στο τάδε άτομο ,ενώ μέσα σου καιγόσανε κι ας μη το παραδεχόσουν.Λεςκαιδεσεξερω.
Εγώ σήμερα είδα το υποκατάστατο,όχι σ'εσένα,προς θεού.
Ελπίζω μόνο να μην καταλήξει όπως κατέληξα κι εγώ.
Ωραια η γυαλιστερή και πολύχρωμη βιτρίνα.όταν βγάζεις όμως τα 3D γυαλιά,
βλέπεις τις ρωγμές,μυρίζεις την σαπίλα και βρίζεις τον εαυτό σου.
Εξαπανέκαθεν είχα την άποψη να δίνω τον εαυτό μου όπως είναι [εκτός από τους τραγικούς 'έρωτες' που νταξ,εκεί το παίζεις και λίγο],απλά "κρύβω" ,αν μπορείς να το πεις έτσι,
το καταθλιπτικό εγώ μου.
Κατα τ'άλλα φάε ανωριμότητα και κουλτουριάρα και χίπι και μέταλο.
Γιατί όταν παρουσιάζεσαι ως το απόλυτο σε κάθε έννοια,στην αρχή μπορεί να είναι μαγευτικό και ουάου,αλλά όσο περνά ο καιρός απλά δεν μπορείς να το υποστηρίξεις άλλο.
Και πέφτουν οι μάσκες ,σου ρχεται (εσένα και στον κάθε άνθρωπο που παραπλανιέται)
ο μεγαλύτερος ντουβρουτζάς του αιώνα.
Δεν ξέρω τι άλλο να γράψω,απλά νταξ,με μέτρο λίγο η υποκρισία ρε γκάιζ,
στον ίδιο σας τον εαυτό υποκρίνεστε.όσο πιο γρήγορα το πάρετε χαμπάρι
τόσο πιο γρήγορα θα νιώσετε κι εσείς καλά (εν τέλει,αφού πρώτα θα πρέπει να
αντιμετωπίσετε the real you.)

Υ.Γ. Ξύπνησα στις 6μιση για να κάνω μπάνιο,που ούτε καν.Ετοιμάστηκα να πάρω το λεωφορείο των 9,που ούτε καν.Τώρα θα μπω να κάνω μπάνιο και θα φύγω με των 11 με το Γιολαντάκι μαζί.Ωραίο ξεκίνημα για την βδομάδα,ε; :Ρ

Υ.Γ.2 Πέτυχα αυτό το τραγικό τελεμάρκετινγκ στον ΑΝΤ1 (που αλλού ,ειλικρινά)
που πλασάρει ένα πράμα σαν σαν σαν σαν σαν σαν δε ξέρω πως να το πω,για να το φοράς καινα ζεσταίνεσαι.Στην ουσία το φοράς και κάνεις τον Γκάνταλφ ή την Άργουεν απτον Άρχοντα.Είναι σαν φόρεμα-μανδύας με τραγικά μανίκια και δεν θυμάμαι αν είδα κουκούλα.
Εγώ πάντως περιμένω το αυτόματο τάισμα μωρού που μου υποσχέθηκε ο Φαίδονας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: