Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2009

The mean reds.

The mean reds are horrible. Suddenly you're afraid
and you don't know what you're afraid of.
~Holly Golightly

Είναι κι αυτό το γαμημένο το κενό που νιώθεις μέσα σου
όταν βλέπεις τα πράγματα να παίρνουν τον δρόμο τους και αισθάνεσαι
πως κάτι δεν πάει καλά.
όταν η σχολή σου/ερωτικά σου πάνε απτο καλό στο καλύτερο
κι όταν έχεις κανονίσει να ξεφορτωθείς το πρόβλημα υγείας που έχεις
με το νυστέρι,τι σκατά σου λείπει;
Μη βιαστείς να με πεις μίζερη.Δεν είμαι μίζερη να πάρει!Ούτε για λύπηση είμαι.
Είναι τα σωθηκά μου που καίνε.
Όμως τα σωθηκά σου δεν τα βγάζεις με το νυστέρι.
Ακόμα κι αν προσπάθησες,ακόμα κι αν νομίζεις πως το χεις καταφέρει.
Είναι στιγμές σαν κι αυτές που σου υπενθυμίζουν ότι είναι ακόμη μέσα σου και σε τρώνε.
"Ένα στάδιο πριν την βαριά κατάθλιψη".
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΙΖΕΡΗ.
Ούτε εκπέμπω κακό κάρμα.
Χαμογελάω και μου τσαλακώνουν το χαμόγελο.
Νιώθω όμορφα και μου γαμάνε το είναι.
Εκφράζω αυτά που νιώθω με πολύ μεγάλη δυσκολία και μ επιβεβαιώνουν,στ ότι δεν
πρέπει να μιλάω.
Εσένα σε μισώ που ήμουν δίπλα σου τόσα χρόνια και μ'εγκατέλειψες.Προσπαθούσα για σένα κι εσύαπλά δεν ήθελες να θυμάσαι τα παλιά.Κι όμως,ότι και να γίνει,εγώ θα είμαι η πρώτη που θα τρεξω.
Εσένα σε μισώ που με πρόδωσες.Που μπλέχτηκες στις σχέσεις και μέκανες να σου μιλήσω άσχημα.Και που δεν σου μιλάω πια.Κι όμως ,ότι και να γίνει εγώ θα είμαι η πρώτη που θα
τρέξω.
Εσένα σε μισώ που δεν ήσουν πραγματικά εκεί.Που μετά την συζήτησή μας,δεν μου ξαναμίλησες.Που τα ξεκαθαρίσαμε και πάλι έφυγες.Κι όμως,ότι και να γίνει εγώ θα είμαι η πρώτη που θα τρέξω.
Τέλος,εσένα σε μισώ που δεν σκέφτηκες μόνη σου.Που σ επηρέασαν και που δεν είχαμε καν προβλήματα κι όμως απομακρύνθηκες.Κι όμως,
ότι και να γίνει εγώ θα είμαι η πρώτη που θα
τρέξω.
Κι η πίκρα θα μείνει για πάντα εκεί.





Δεν υπάρχουν σχόλια: