Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2008

Κλαψ

ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΤΟ ΛΑΧΕΙΟ :(
15.000.000 έουρος!
Αν τα είχα αυτά τα λεφτά,
θα έκανα δώρα σ'όλα τ αγαπημένα μου πρόσωπα!
Στην μαμά,θα έφτιαχνα τέλεια το σπίτι.
Στον αδερφό μου,θα αγόραζα ένα στούντιο και καινούργιο
εξοπλισμό.
Εγώ,θα έκανα την εγχείρηση.
Και οι 3 μαζί,θα πηγαίναμε ταξίδια στην Ευρώπη.
Πρώτα στην Φλωρεντία που θέλει η μαμά να πάει τόόόόόσο πολύ!
Μετά Πράγα!
Μετά Παρίσι!
Μετά Ρώμη,που υποσχέθηκα να την πάω για να δει όλα αυτά που με είχαν μαγέψει.
Και μετά όπου αλλού ήθελαν!
Σουιτες και πρώτη θέση στα ταξίδια =)
Ψώνια ψώνια!
Στον πατέρα μου θα έπαιρνα ένα αυτοκίνητο [για να μη λέει]
και λεφτά για να ανοίξει μια δική του μουσική σκηνή!
Στη γιαγιά,χμμμ ταξίδι στην Πόλη?
Δεν ξέρω.
Στους φίλους,επίσης δεν ξέρω γτ θέλει αρκετή σκέψη.
Και τώρα έχω ώρα μόνο για όνειρα!
Μακάρι να τα κέρδιζα!
Η ζωή μας θα ήταν ΤΟΣΟ εύκολη!
μα ΤΟΣΟ!
Δεν θα χρειαζόταν να δουλεύει η μαμά όλη μέρα γιανα πληρώνει
και ούτε ν ανησυχεί για το παραμικρό!
Θέλω θέλω θέλωωωωω!
Θ αγοράσω λαχείο χμμ.

3 σχόλια:

cassis είπε...

Laxeio opws kai dhpote!! Pote den xereis :D

Ρο είπε...

χμμ
λες μάικ μου?

rhino είπε...

με τις ευχές μου!!!:)
[εγώ το μόνο που θέλω είναι μία φυτεία βαλεριάνα]