Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2008

And Justice for......... ???

Μέχρι πριν από λίγο σκεφτόμουν ότι τα Χριστούγεννά μου,θα είναι μελαγχολικά.
Τώρα *ξέρω* ότι θα βουτήξω για τα καλά στην κατάθλιψη.
Γιατί η ατυχία μου δεν θα τελειώσει ποτέ.
Κι όσοι με βλέπουν καλοβολεμένη,τώρα τελευταία -προς δική τους έκπληξη-
δεν είμαι!ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ.
Απολύθηκε ο πατέρας μου από την δουλειά του.
Δεν θα κάνω την εγχείρηση,ως αποτέλεσμα.
Φάτα ρε μουνί Ρο,φάτα γιατί σου αξίζουν!
Γαμώ το σύμπαν και την μοίρα.
"Όλα θα πάνε καλά"
"Η ζωή συνεχίζετα"
Πόσες ακόμα φράσεις θα εφευρεθούν για να μας καθησυχάζουν προσωρινά;
ΔΕΝ θα πάνε όλα καλά ρε γαμιόλη!!!!
Και η ζωή συνεχίζεται γιατί έτσι πρέπει.
Το θέμα είναι ΠΩΣ συνεχίζεται.
Δεν ξανακάνω το χαζοχαρούμενο.
Θα είμαι μουτζούφλα όταν δεν είμαι καλά
και δεν θα *κάνω* ότι νιώθω καλυτερα με τα "ελα βρεεε".
ΩΣ ΕΔΩ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: