Δευτέρα 4 Αυγούστου 2008

Το ρομαντσο του Λεοντα

Αυτο το ποστ δεν χρειαζεται καποια φωτογραφια ή μουσικη υποκρουση.
Ειναι ενα απλο ποστ για σενα.
Για να σ'ευχαριστησω.
Για ολα αυτα που εχεις κανει για μενα.
Για ολα αυτα που αισθανεσαι και για αυτα που κανεις εμενα να αισθανομαι.
Επειδη εισαι διπλα μου,παρα τα χιλιομετρα που μας χωριζουν.
Επειδη εισαι ενας υπεροχος ανθρωπος.
Πραγματικα το πιστευω αυτο!
Μπορει να γινεσαι σπαστικο,οταν σου λεω να σταματησεις να με γαργαλας κι εσυ δεν μ ακους.
Μπορει να εισαι αυτοκαταστροφικος χαρακτηρας και να εχεις συχνα τις μαυρες σου.
Μπορει να μου την λες συνεχεια γι'αυτα που ακουω και για τα γουστα μου.
Παρολα αυτα,σ'αγαπαω!
Γιατι μονο εσυ με ξερεις τοσο καλα και παρ'ολες τις ατελειες,μενεις διπλα μου :]
Και γιατι το χαμογελο σου μπορει να φωτισει ακομα και το πιο σκοτεινο δρομακι!
Και το πιο σκοτεινο δωματιο!
Η λιστα του "Σ'αγαπω γιατι.." ειναι ατελειωτη,θα την γραψω καποια αλλη στιγμη στο υποσχομαι!
Τωρα απλα,με αυτα τα λιγα λογια που μου ρχονται στο νου θελω να σου πω ενα μεγαλο ευχαριστω!
Ενα σ αγαπαω,ενα σε λατρευω,ενα σε σκεφτομαι κι ενα μου λειπεις.
Ναι,δεν εχει πολλες μερες που εφυγες!
Αλλα βλεπεις,η μυρωδια σου στο δωματιο μου δεν μου αφηνει και πολλα περιθωρια.
Και μυριζεις ΤΟΣΟ ομορφα :)
Ξερω οτι σε 9 μερες θα σε δω και παλι!
Κι αυτο με κανει να εχω μονιμως ενα ηλιθιο χαμογελο ζωγραφισμενο στο προσωπο μου!
Σ'ευχαριστω που υπαρχεις στη ζωη μου :]

1 σχόλιο:

rhino είπε...

ma nai dhladh, naiiiii zeis ki esy to apolyto niaaaaaaar!:D:D