Σάββατο 21 Ιουνίου 2008

Αγαπούλες και τέτοια

Μόλις γύρισα από Θεσσαλονίκη.
Είχα πάει με το μαμά μου και την κολλητή μου για να δώσω Γαλλικά Πανελλαδικές [ιου.].
Ε ναι,πιο πολύ για την βόλτα πήγα,κακά τα ψέματα.
Είχαμε κανονίσει συνάντηση και με τις δυο τρούλες μου!!
Rhino και Μιχάάάλη :)
Δεν μπορώ να περιγράψω πως πέρασα,δλδ ναι δεν μπορώ.
΄Ηταν μοναδικά!Είχα πάάάρα πολύ καιρό να περάσω τόσο όμορφα!
Με το που είδα τα μπιζουδάκια μου,το άγχος έφυγε και στο πρόσωπό μου
ζωγραφίστηκε ένα χαζό χαμόγελο [σαν αυτό της Ντόρας της Μαλακισμένης της Εξερευνήτριας] :)
Γελάσαμε ΠΟΛΥ,μαλακιστήκαμε ακόμα πιο πολύ,μιλήσαμε για θέματα που πραγματικά
δεν πρέπει να βγουν στο φως [οχι πραγματικά] και κάναμε κάάάτι αγκαλιές [αχού!].
Παρά την ζέστη,την μασχαλίλα κωλίλα και μουνίλα που λέει ο φίλτατος rhino
περάσαμε απίστευτα!!
Θα θελά λοιπόν να ευχαριστήσω [δεν θα μιλήσω πολύ,μη με κόψετε],την μαμά,την χρύσα που σημειωτέον ΔΕΝ με ξύπνησε με τον γνωστό εκνευριστικό τρόπο και γι αυτό της έδωσα την πολυπόθητη καραμέλα απο το ξενοδοχείο,τον Στέλιο [αγάάάάπη μου] και τον Μιχαλίνο[Γλυκό μου νούφαρο :)].
Φχαριστώ ομορφιές μου που με κάνατε τόσο χαρούύύμενηη!
Σας αγαπάάάάω:)
Άντε να ρθειτε τα δυο ξενιτεμένα στα άθλια μέρη μας να σας χορτάσω!
Μου λείπετε ήδη μιεχ


Υ.Γ. Ο Στέλιος κάνει τις καλύτερες αγκαλίτσες έβερ κι ο Μιχάλης κάνει τις καλύτερες κατασκευές με τσιγάρα,κινητά και σκουλαρίκια!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: