Παρασκευή 16 Μαΐου 2008

Πφφ

'Οκει είναι τραγικό.Ή μάλλον είμαι τραγικιά!
Διότι σε 4 μέρες αρχίζουν οι πανελλαδικές κι εγώ δεν μπορώ να διαβάσω.
Εδω και αρκετές μέρες είμαι πάνω από τα βιβλία και δεν γίνεται τίποτα!
Έχω να τελειώσω βιολογία,μα έλεος πια!
Όχι βγήκα βόλτα,όχι έκανα διάλειμμα,όχι άλλαξα μάθημα και πάλι αποτέλεσμα μηδέν.
Από σήμερα λοιπόν,πήρα την πικρή απόφαση να δώσω στους γονείς μου τον υπολογιστή
και το κινητό,μήπως και συγκεντρωθώ!
Εννοείται πως,δίκτυο θα χω μετά τις εξετάσεις.
Να περάσουν οι σιχαμένες,δεν τις αντέχω!
Και φυσικά να περάσω κι εγώ σε μια αααξιοπρεπή σχολή,έτσι?
Πφφ τα βαρέθηκα όλα!Να περιμένω το αύριο.
Την μετά εξετάσεων περίοδο για να χαμογελάσω και για να περάσω καλα.
Ελπίζω να αξίζει όλο αυτό που περνάω.
Καλή επιτυχία και στους υπόλοιπους....

2 σχόλια:

beth είπε...

elpizw kai s eyxomai mikri m na aksizei...
8a m leipseis

rhino είπε...

wwwww nai axiiiizei! [skepsou to tragiko, petameno kalokairi pou se flertarei apeilhtika!:)))) ]